PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Numer referencyjny: UNI-PrBOK
OFERTA
- Praca od poniedziałku do piątku.
- Godziny pracy: 8-16 oraz 9-17.
- Umowa o pracę – pełen etat.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Obsługa Klienta (m.in.: udzielanie profesjonalnej i skutecznej pomocy klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefoniczny, e-mailowy, czat online itp., rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących produktów, usług oraz zasad obsługi klienta, zapewnianie wsparcia technicznego w przypadku pytań lub problemów technicznych).
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych.
- Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązania problemów zgłaszanych przez klientów.
- Udzielanie klientom informacji dotyczących produktów i usług.
- Utrzymywanie pozytywnego tonu i profesjonalizmu w kontakcie z klientami.
- Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami poprzez zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań.
- Dokładne rejestrowanie informacji dotyczących interakcji z klientami w systemie informatycznym.
- Uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych dotyczących produktów, procedur i umiejętności komunikacyjnych.
- Współpraca z zespołem ds. obsługi klienta w celu ustalania i wprowadzania standardów obsługi klienta
oraz inne zadania realizowane na tym stanowisku.
SWOJE CV PRZEŚLIJ NA ADRES
W WIADOMOŚCI POWOŁAJ SIĘ NA NUMER REFERENCYJNY WSKAZANY PRZY OFERCIE PRACY.