PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Numer referencyjny: UNI-PrBOK

OFERTA

  1. Praca od poniedziałku do piątku.
  2. Godziny pracy: 8-16 oraz 9-17.
  3. Umowa o pracę – pełen etat.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  1. Obsługa Klienta (m.in.: udzielanie profesjonalnej i skutecznej pomocy klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefoniczny, e-mailowy, czat online itp., rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących produktów, usług oraz zasad obsługi klienta, zapewnianie wsparcia technicznego w przypadku pytań lub problemów technicznych).
  2. Wystawianie dokumentów sprzedażowych.
  3. Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji.
  4. Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązania problemów zgłaszanych przez klientów.
  5. Udzielanie klientom informacji dotyczących produktów i usług.
  6. Utrzymywanie pozytywnego tonu i profesjonalizmu w kontakcie z klientami.
  7. Rozwijanie długoterminowych relacji z klientami poprzez zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań.
  8. Dokładne rejestrowanie informacji dotyczących interakcji z klientami w systemie informatycznym.
  9. Uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych dotyczących produktów, procedur i umiejętności komunikacyjnych.
  10. Współpraca z zespołem ds. obsługi klienta w celu ustalania i wprowadzania standardów obsługi klienta

oraz inne zadania realizowane na tym stanowisku.

SWOJE CV PRZEŚLIJ NA ADRES

W WIADOMOŚCI POWOŁAJ SIĘ NA NUMER REFERENCYJNY WSKAZANY PRZY OFERCIE PRACY.