SPECJALISTKA/SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Numer referencyjny: UNI-SpecMark
OFERTA
- Praca od poniedziałku do piątku.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Umowa o pracę – pełen etat.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Badanie rynku (m.in.: przeprowadzanie analizy rynkowej w celu zrozumienia trendów, konkurencji i potrzeb klientów, monitorowanie działań konkurencji i dostarczanie raportów z wyników).
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnie z celami firmy.
- Tworzenie kampanii marketingowych online i offline.
- Tworzenie atrakcyjnych treści marketingowych, takich jak artykuły, blogi, infografiki, filmy itp.
- Planowanie i zarządzanie kampaniami na stronie internetowej i platformach społecznościowych.
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami e-mailowymi.
- Segmentacja listy mailingowej i dostosowywanie treści do różnych grup docelowych.
- Planowanie i monitorowanie kampanii płatnych reklam internetowych.
- Monitorowanie wskaźników kluczowych, takich jak konwersje, ruch na stronie, zaangażowanie klientów.
- Współpraca z zespołem (m.in. koordynacja działań z zespołem sprzedaży, IT, grafikami i innymi departamentami, udzielanie wsparcia w zakresie marketingu dla innych działów).
- Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących wyników marketingowych.
- Prezentowanie strategii i postępów przedstawicielom zarządu.
- Śledzenie nowych trendów w marketingu.
oraz inne zadania realizowane na tym stanowisku.
SWOJE CV PRZEŚLIJ NA ADRES
W WIADOMOŚCI POWOŁAJ SIĘ NA NUMER REFERENCYJNY WSKAZANY PRZY OFERCIE PRACY.