SPECJALISTKA/SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Numer referencyjny: UNI-SpecMark

OFERTA

  1. Praca od poniedziałku do piątku.
  2. Możliwość pracy zdalnej.
  3. Umowa o pracę – pełen etat.

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  1. Badanie rynku (m.in.: przeprowadzanie analizy rynkowej w celu zrozumienia trendów, konkurencji i potrzeb klientów, monitorowanie działań konkurencji i dostarczanie raportów z wyników).
  2. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej zgodnie z celami firmy.
  3. Tworzenie kampanii marketingowych online i offline.
  4. Tworzenie atrakcyjnych treści marketingowych, takich jak artykuły, blogi, infografiki, filmy itp.
  5. Planowanie i zarządzanie kampaniami na stronie internetowej i platformach społecznościowych.
  6. Tworzenie i zarządzanie kampaniami e-mailowymi.
  7. Segmentacja listy mailingowej i dostosowywanie treści do różnych grup docelowych.
  8. Planowanie i monitorowanie kampanii płatnych reklam internetowych.
  9. Monitorowanie wskaźników kluczowych, takich jak konwersje, ruch na stronie, zaangażowanie klientów.
  10. Współpraca z zespołem (m.in. koordynacja działań z zespołem sprzedaży, IT, grafikami i innymi departamentami, udzielanie wsparcia w zakresie marketingu dla innych działów).
  11. Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących wyników marketingowych.
  12. Prezentowanie strategii i postępów przedstawicielom zarządu.
  13. Śledzenie nowych trendów w marketingu.

oraz inne zadania realizowane na tym stanowisku.

SWOJE CV PRZEŚLIJ NA ADRES

W WIADOMOŚCI POWOŁAJ SIĘ NA NUMER REFERENCYJNY WSKAZANY PRZY OFERCIE PRACY.