Numer umowy: POPW.01.04.00-20-0016/18-00 z dn. 12.02.2019r.
Tytuł projektu: „WDROŻENIE STRATEGII WZORNICZEJ W FIRMIE UNIGLASS POLSKA SP. Z O.O.”
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020
Osi priorytetowej I Przedsiębiorcza Polska Wschodnia
Działanie 1.4 Wzór na konkurencję II Etap
OPIS PROJEKTU
Projekt został podzielony na trzy etapy:
- wdrożenie innowacji produktowej,
- wdrożenie innowacji organizacyjnej,
- wdrożenie innowacji marketingowej.
CEL PROJEKTU
Realizacja strategii wzorniczej przyczyni się do wzmocnienia wizerunku przedsiębiorstwa ukierunkowanego na wdrażanie innowacji oraz wykorzystującego potencjał wzornictwa.
PLANOWANE EFEKTY
- dywersyfikacja produktowa w postaci wprowadzenia do oferty szyby zespolonej z malowaną ramą,
- implementacja audytu wzorniczego,
- wdrożenie strategii wzorniczej.
WARTOŚĆ PROJEKTU: 6 627 003,50 zł
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 2 999 800,00 zł, w tym:
- wartość dofinansowania w zakresie regionalnej pomocy inwestycyjnej: 2.971.800,00 zł
- wartość dofinansowania w zakresie pomocy na usługi doradcze: 28.000,00 zł
TERMIN REALIZACJI PROJEKTU: 14.06.2019r. – 30.06.2021r.